ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS NAUDOJIMO TAISYKLĖS

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Elektroninė parduotuvė www.veleo.lt priklauso MB „Veleo“ (įmonės kodas: 306628748, PVM kodas: LT100016778213, adresas: Draugystės g. 17-1, Kaunas, tel. +370 609 60880).
1.2. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja Kliento ir Parduotuvės tarpusavio teises, pareigas bei atsiskaitymo ir prekių pristatymo tvarką.
1.3. Pateikdamas užsakymą Klientas patvirtina, kad susipažino su Taisyklėmis ir su jomis sutinka.
1.4. Parduotuvė neatsako už nuostolius, patirtus dėl Kliento nesusipažinimo su Taisyklėmis.

2. UŽSAKYMO PATEIKIMAS

2.1. Klientas išsirenka prekes ir formuoja prekių krepšelį.
2.2. Norint pateikti užsakymą, būtina nurodyti teisingus asmens duomenis: vardą, pavardę, adresą, tel. numerį ir kitą svarbią informaciją pristatymui.
2.3. Klientas pasirenka atsiskaitymo ir pristatymo būdą.
2.4. Prieš pateikiant užsakymą Klientas privalo patikrinti duomenų tikslumą.
2.5. Užsakymas laikomas pateiktu nuo jo gavimo momento. Sutartis laikoma sudaryta nuo apmokėjimo gavimo dienos.
2.6. Klientui pateikus užsakymą, jis gauna el. laišką su užsakymo informacija.
2.7. Parduotuvė įsipareigoja vykdyti užsakymą, gavusi apmokėjimą.
2.8. Užsakymo duomenys saugomi pagal LR teisės aktus.
2.9. Užsakydamas prekes, Klientas patvirtina, kad sutinka su visomis Taisyklėmis.
2.10. Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.

3. PREKIŲ KAINOS IR GARANTIJA

3.1. Kiekvienos prekės savybės nurodomos jos aprašyme.
3.2. Prekių spalvos ar formos gali šiek tiek skirtis dėl monitoriaus ypatybių.
3.3. Klientas įsipareigoja sumokėti už prekes užsakyme nurodyta kaina.
3.4. Visos kainos nurodytos su PVM eurais.
3.5. Jei prekės neatitinka užsakymo, Klientas turi nedelsdamas apie tai informuoti Parduotuvę raštu.
3.6. Parduotuvė įsipareigoja:
– pristatyti prekes, atitinkančias jų aprašymą;
– pristatyti tikslų prekių kiekį;
– pateikti informaciją apie pristatymo laiką;
– supakuoti prekes taip, kad jos būtų tinkamos naudoti.

4. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

4.1. Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo.
4.2. Grąžinimas vykdomas tik iš anksto susisiekus el. paštu info@veleo.lt.
4.3. Prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje ir su etiketėmis.
4.4. Brokuotoms prekėms taikoma tiekėjo garantija. Garantijos terminas nurodomas prie prekės.
4.5. Parduotuvė įsipareigoja per 10 d. d. atsakyti į rašytinį vartotojo skundą dėl broko ar nekokybiškos prekės.

5. APMOKĖJIMAS

5.1. Atsiskaitymas vykdomas naudojantis elektronine bankininkyste arba per www.paysera.lt.
5.2. Apmokėjimą būtina atlikti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą pradedamas užsakymo vykdymas.

6. PREKIŲ PRISTATYMAS

6.1. Pristatymo terminas nurodomas prie kiekvienos prekės.
6.2. Jei pristatymas vėluoja daugiau kaip 24 val. nuo nurodyto termino, Klientas turi susisiekti su Parduotuve.
6.3. Klientas privalo pateikti tikslius pristatymo duomenis ir nurodyti, kas priims siuntą.
6.4. Jei prekės priimamos ne Kliento, bet nurodytu adresu, pretenzijos nepriimamos.
6.5. Atsiimant prekes įmonės būstinėje, būtina pateikti asmens dokumentą ir užsakymo kopiją.
6.6. Pristatymo būdai:
– Įmonės transportu Kaune;
– Atsiėmimas būstinėje;
– Kitas būdas – pagal susitarimą.
6.7. Pastebėjus neatitikimus ar trūkumus siuntoje, apie tai nedelsiant informuokite Parduotuvę.

7. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

7.1. Visi pranešimai teikiami el. paštu info@veleo.lt arba tel. +370 609 60880.
7.2. Visa komunikacija ir sutarties vykdymas atliekami lietuvių kalba.